DeHearty

DeHearty

Friday, March 27, 2009

semakin jauh...

mereka yang mereka semakin jauh..
serasa bagai smlm..
kami yang kami..
dlm klas..
berborak..
membuang masa..
sesungguhnya..
masa yang lalu xkan kembali..
kata2 sang guru..
ada satu ketika..
aku yang aku akan igt kembali masa yang lalu..
amat benar skali..
masa yang lalu pergi..
bagaikan udara..
sukar bagi aku yang aku..
mengejar kembali masa yang lalu..
apatah lagi nak memegang masa lalu..
yang tggl hanya kenangan..
mereka yang mereka..
puya kehidupan yang berbeza dr aku yang aku..
aku yang aku..
sudah tidak mengenal lg mereka yang mereka..
mereka yang mereka sekarang nie juga..
juga akan jadi separti mereka yang mereka dahulu..
semua dr kamu dan juga aku yang mmg berbeza...
akan pergi..
dalam masa yang tidak aku yang tahu bile..
masa yang masa...
bagai makan sebijik kek.....
klu kek tue kamu dah makan..
maka kek tue dah xde..
nikmat hanya dirasa..
semasa makan kek..
selepas itu..
kosong..
tde ape2 lg..
jauh2...
ilang...
sepi...
diam...
..........

No comments:

Post a Comment