DeHearty

DeHearty

Wednesday, March 25, 2009

marilah bersukan

sukan, oh sukan...
mece wahai sukan..
aku yang aku rasa lebih selesa skrang..
klu xkrna kamu sukan..
tulang belikat aku yang aku masih tersimpul...
nseb bek kamu de..
walopon sekadar bmain badminton..
ak kembali sehat..
bila dkenang kembali..
aku yang aku....
wak2 zaman jahilliah..
juga zaman sejarah..
ble aku yang aku kenang..
aku yang aku amat kurang bmain..
knpa..
krn aku yang aku xde teman sepermainan...
aku yang aku...
dlu slalu bmain mata dgn dinding d bilik..
tp skarang..
selamt tggl dinding..
aku yang aku..
kni da de y lain..
ko men la plak dgn syiling @ lantai ek..




* npe aku yang aku cite psal sukan...?
*sebab nnt de present+tension tok sukan~~
*sume psl sukan~~
*sukan tula ,sukan nie la,
*aishh~~
*jgn jd cam mggu lps udah la...
*another day to be wasted,,,

lupe lak nak ckp~~
mece hasnol bg pinjam raket,bola tangkis, n net...



No comments:

Post a Comment