DeHearty

DeHearty

Monday, March 23, 2009

bile nak stady nie..

wahai aku yang aku~~
sampai ble kamu nak jd begini...
tau x...
klu aku masih tidak berubah..
menjadi seorng yang rajin belajar..
apa yang akan terjadi....
pada masa dpan kamu..
kamu xble nak harapkan pd keluarga mu..
mereka semua akan tingggalkan kamu..
walaupun sekarang ni mungkin tidak..
tp tanda2 itu sudah ad...
jd aku..
berubahla...
pergi la stady..
jgn bazirkan masa...
kamu nak jadi apa aku yang aku...
brubah la jd rajin..
aku yang aku...
berubahlah demi diri kamu yang aku itu..
aku merayu pada aku..
jgn lagi ko seksa masa akan datang dirimu aku yang aku..
ko ingat sape yang akan bg kamu sesuap nasi untukmu..
pada masa akan dtg..
sedarlah wahai aku yang aku...
jgn ko buang masa lg..
ayuh..
bangkit..
dan telek la buku mu itu..
bukan komik ye aku...
juga bukan majalah..
tp buku pelajaran sayang...
ayuh cpt..
jgn kamu leka lagi..
masa tidak menunggu kamu sayang..
dan aku jgn degil...
tolong faham...
aku~~~
cepat la sedar...
aku...
hmm...

No comments:

Post a Comment