DeHearty

DeHearty

Friday, March 27, 2009

komen

komen..
sume manusia suke memberi komen...
ad komen y memberi rangsangan..
ad komen y menjatuhkan maruah..
ad komen y menyakitkan ati..
ad komen y mbuat ati appy..
pangjang kata..
komen ni blh buat mcm2 la..
pada satu ari..
dalam perjalan..
dlm xtau ke mana..
aku yang aku...
bersama keluarga...
t'dgr org memberi komen...
kedengaran di radio..
tetibe..
adik aku yang aku..
mula bkata2..
"xsuke tol org y acik beri komen"
hmm..
aku yang aku terdiam...
menyepi dan berpikir...
dlm ati berkata..
"y die tgh wat tue bukan satu komenan ker?"
aku yang aku..
terpikir...
sume mnusia..
xkan terlepas...
dgn memberi komenan..
hmm~~

@_@


pstt: ptut di cipta satu cuti Public... Hari Beri Komenan
xpyh aku yang aku pegi klas public speaking...
kan cuti public...
^_^

No comments:

Post a Comment