DeHearty

DeHearty

Wednesday, April 29, 2009

secondary pemfoyaan....

mereka yang mereka..
sume da wat crite...
pasal pemfoyaan kami yang kami...
jd biar...
aku y aku pula
mahu bercerita..
secondary pemfoyaan...
berlaku d klcc..
wat pertama kali..
kami yang kami..
berfoya..
sehingga lewat waktu mlm,beramai2...
tp ini adalah kali yang kedua..
bagi aku yang aku..
berfoya disini..

dulu...
aku yang aku..
berada di lokasi yang sama...
tp...
di waktu y jauh lg lewat dr itu..
kami yang kami...
menerewang di dalam klcc...
sume kedai sudah pon tutp..
xde ape pon y berfungsi..
kecuali..
di TGV...
kami yang kami xtahu nak wat pe..
menerewang dan trus menerewang..
hinggalah..
di tegur si pokcik bmisai..
br la kami yang kami..
dgn ati yang kuciwa...
melangkah kuar dr ctu..

jam di henpon
(aku yang aku tiada jam tangan)

menunjukkan pukol 1.00pg..
jd berada di luar klcc..
adalah sesuatu y menakutkan..
kebetulan kami yang kami..
mostly adalah pompuan..
y laki??
hanya tahu nak ambil kesempatan..
(arghh..lupakan hal itu..)
dgn ati yang penuh kecuakkan..
kami yang kami..
melangkah pantas..
kembali ke tempat penginapan kami..
the zone..
satu perasaan kelegaan..
terasa amat dihati...
bila tiba di bilik peraduan...

so..
kembali kepada..
pemfoyaan secondary..
bg kami yang kami...
skrang ini..
pemfoyaan ini..
dimulakan dgn..
mkn di kfc..
then menonton movie...
bertajuk...The Uninvited..
crita yang menarik lg tertarik...
sgt xsangka..heroinnya..
seorang y skizo..

and y plg pntg...
bg pemfoyaan ..
kami yang kami..
menangkap setiap memori ke dalam gambar..

aku yang..
mendapat sesuatu disini..
pemfoyaan
yang dilakukan beramai-ramai..
lg best berbanding sengsorg...

*xde gambar di postka b'sama sbb xkumpul lg dr diorg...
*aku yang aku mahu try mnoton midnight movie..dimana?xkesa la..
*kuciwa...xdpt jalan di taman klcc pd waktue malam....lps tgk movie trus balik kolej...
*masih byk mende y ingin dilakukan xtercapai..bila akan terlaksana?entahlah..

No comments:

Post a Comment