DeHearty

DeHearty

Thursday, April 23, 2009

pemfoyaan aku yang aku....

today i wanna break the rule...

my pemfoyaan today...

abis je exam pd ari..ermmm.ari...haaa....ari selasa...abis je exm kimia analisis tue, ak da bermimpi...untuk melakukan proses pemfoyaan pada keesokannya. lalu aku berangan2..aiskhh...susah ar nak cite dalam ayat pnjg..xde bakat tol...pening aku nak wat karangan...arhg...xkira let me try again..

pada satu ari,lepas tamat peperiksaan,aku sudah berangan2 untuk melakukan pemfoyaan..

aiskhh,,apesal nie ..esei ak xbest...huhuhu..

jap2 let me try again..never give up aku..

okey.sekarang nie aku tgh cuba nak menceritakan aktiviti pemfoyaan aku pada hari rabu 22/04/09. mula2 aku bangun kol 4 pg..(bgn seawal ini krn aku tlh tdo seawal jam 9mlm ari selasa 21/04/09.) aku bangun sebab da xlarat nak tetido lelama.. pastu ak bukak ar nota kimia fizik.(menyusun nota by title amik mase 2 j,pilih tajuk tok dibaca-15mnt,melihat isi kandungan 30mnt,membaca isi- 1 j,memahami-1j) pastu aku tetido dlm dok try nak paham tue(pe ak mencarut nie..?)....

after that,aku terjaga dlm kol 10..bersiap2,kjot sume org(lina,bayang syahirah,n lin) n y berjaya cuma lina sorng..pastu lina siap, trun cafe-makan.bertemu dgn zu shida aya..tggu diorg makan..



nape cam bosan nie....!!!!!!
xmenarik tol....

aku yang aku..
tidak tahu menulis cerpen..
mahupun esei..
mahupun karangan
yang tahu hanya berpoya...
pemfoyaan pertama..
di pwtc..
3 buku dicapai..
penulis adalah R.A.M
tajuk diberi..
tombirou,semangat utan n tombirou terakhir..
komik dicari tidak dijumpai..
sebenarnya ada..
tp ditgkt 2 rupanya...
tapi aku yang aku..
suda mula utk melaksana pemfoyan kedua..
xpe sok pemfoyaan pertama..
dibuat semula..
pemfoyaan kedua.
di times square..
lebih specifik..
di cinemanya..
menonton movie..
coming soon, tajuk diberi..
'nak sgt tgk aku mati kan??!!'
ayat yang plg di ingati..
tp jgn tgur lagi best..
movie y cikai..
pemfoyaan ketiga...
di tempat y sama..
specific trek bowling..
game yang mengecewakan..
bola lebih mencintai si parit..
aku yang aku..
kosong pula mencintai ku...
kecewa..
pilu atiku..



fakta menarik

* movie xbest jd sronok pd wak2 akhir kerana melihat pertunjukan kissing by les couple life..
(bak kata Din rezki aku..lalalala)
*mse mkn kat marrybrown,de org bg phone no ke Intan....
*jika anda pena jd ahli klab bowling,xbermakna anda pandai main game tersebot...
*virus sadaline menjangkiti aku yang aku....(caket)

luar tabii

-nak blik mlm cket,nak try berkaroke n men game moto tp x tercapai atas sebab2 y xdpt dielakkan..



lastly-mahu buat secondary pemfoyaan..tp dok stady gapo lg ni,gane nok wat ni..*sigh*


kemerapuan tahap gaung....

No comments:

Post a Comment