DeHearty

DeHearty

Monday, April 6, 2009

layona akiko??kenapa dgn beliau?


kenapa dgn beliau..?
ramai yang tertanya2..
di mana asalnya beliau..
siapaka beliau..
apa kaitan beliau dgn aku yang aku..
dan pelbagai lg...
ramai yang tak tahu..
mmg sengaja..
berbuat begitu..
mahu menjadikan beliau misteri..
asal usul beliau..
hanya aku yang aku shaja yang tahu..
DIA juga MAHA MENGETAHUI
tp tidak ada siapa..
di antara rakan2 beliau yang tahu..
kenapa layona akiko..
ada crita disebalik beliau...
crita yang simple...
bole jd klakar untuk sesetengah manusia..
sengaja berbuat begitu..
klu hendak tahu...
kenapa layona akiko?
hmmm...
hanya ada satu jalan shj...
tiada yang lain..
hanya satu..
dgn...
memasuki keluarga aku yang aku..
itu sj caranya..
mungkin ada satu jalan lain...
iaitu dgn berdoa..
manalah tau..
dapat ilham dalam mimpi...
aku yang aku..
hanya akan tersenyum...
bila soal ini ditimbulkan...
kenapa dgn beliau?
layona akiko...
dan bukan yang lain...
bak kata siti....
'biarlah rahsia....'


*ketika ini aku yang aku xdpt tdo....sj nak buat sume tertanya dan terus tertanya..

No comments:

Post a Comment