DeHearty

DeHearty

Sunday, July 12, 2009

malang 2x...acik melanda....

huhuhu...
crita malang
dr aku y aku...
minggu lepas..
sepatutnya..
aku yang aku..
post kan sesuatu..
tok santapan kome...
mengenai 1st day di KBH..
tp akibat aku yang aku..
punya satu masalah..
entri xdpt dibuat dan dipostkan..

sebenarnya bukan masalah besau pon..
tp memang sudah jd seorang y bergelar aku..
merupakan seorng yang pelupa..
bole plak laptop di bawa..
tapi charger nya ditinggal..
huhuhu..
sedih..
br je nak berceloteh...
dalam ini blog...

aku y aku...
terpaksa..
dudok melopong dlm bilik..
tanpa gunakan laptop..
menyebabkan sesi bersosial..
dr bilik ke bilik...
dibuat..
y jd mangsa...
linot n syirai..
jiran terdekat...
terpaksa dgr...
dan menghadapi..
aku yang aku..
yang pelupa ini...

selama 1 miggu...
1 minggu...
kebosanan...
xleh jenguk CheChe,JeeJee,WeeWee. n FeeFee
huhuhu..


antara brang2 y dilupakan:

  • charger laptop
  • kad kesihatan(huhu,,nak g cek gigi...)
  • bantal(huhu..punye la besau pon ble lupa..)
  • raket(xlupa pon..tp sj nak masukkan)
  • sejadah(naseb bek bw telekung..kene pinjam rumet punye)
  • slip exam(nak kene pos ke jpa)
  • dan manyak lg...dlm list y gua buat...

*aku yang aku...mudah lupa..
*on the way nak balik KBH...br sedar...lupa bawak tpon..terpaksa guna tpon adik..tuk seminggu ini...
*mak slalu kata bile gua terlupa..."naseb bek benda *** melekat..klu x, mesti tertiggal gak.."
*huhuhu....




2 comments:

  1. ni aku yg aku pye jiran nk ckp~~ len kli wat list bru igt~~

    ReplyDelete
  2. hehehe..kite sgt mnjiwai perasaan anda bebeh!

    sbb sesungguhnye kite pn same gak isk isk..

    x kire la brape kali pn jnji ngan dr sndr xnk jd pelupe lg..tp pnyakit ni sgt la ssh utk dcontrol..ohh tidak!

    ReplyDelete