DeHearty

DeHearty

Wednesday, July 15, 2009

di KBH

mula2 igt malas tol nak post...
tp cam xbest la plak..
ok...
ari nie nak cite pasal..
di KBH..
walopon..
aku yang aku..
masih igt pada si KTSN...
kwsn nya dkat dgn chowkit..
dkt juga dgn times square.
malah dekat dgn semuanya..

tp...
ble dikatakan..
gua bahgia berada...
di KBH..
biar apa pon mereka y mreka bilang..
di KBH pon..'sonok gak...
aku y ak..
suka bilknya...

before masuk KBH

de msj dr aya: shaza cyg on9 jap ley? uhuh...

tp oleh krana slalu gua tgglkan enpon bersendrian, bsok nya br ku bc msj tersebut..lalu trus tpon ayot..

ak y ak: assalamualaikum...nape ayot?
ayot: wei da ble tau blik kat ne..
ak y ak : oo..Yeke!! ko dpt kat ne? tgk kat ne?
ayot:tgk kat smpweb.. ak dpt blok 11b blik no 317..
Ak y ak..ooo yeke...dak2 len..?cane..? dpt kat ne?
ayot: entahlah..tp izni,dila intan,salma dpt blok y same..
ak y ak: oooo...emm jap2 ek ak nak tgk ak dpt kat ne..nnt ak cal ko blk..



selepas sesi berbual..
dgn c ayot...
ak y ak...
g cek kat smpweb..
ternyata ak dpt kat blok 11b n blik 314..
berdekatan dgn ayot..
pastu g tanye bebudak y len.
ampir sume dok dekat2..
ak y ak lak..
dok same blik dgn syirai...
lynet-318
linot-315
zukot n ayot-317..
cuma sheday tidak diketahui mase tue..
kami y kami brasa bahgia ar gak..
bcoz brada di tempat bru tp ad kawan..
dok dkt2 lak..

mase tu plan nak daftar awal..
bincg dgn ayot..
ari sabtu amik kunci..
pastu nak g bpoya2..
tp dpt brita buruk..
leh daftar ari ahad- slasa je..
plan x jd...
ak y ak dok ar di umah..
xwat pape..
menuggu ari ahad..
utk ke KBH..


pada ari kejadian..nak amik kunci..@ daftar skali...


satu kejutan tla berlaku...
ternyata..
bilik..
ak y ak..
xsama sperti y diwar2kan..
dlm smpweb itu...
da plik..
nape lak x same..
ak y ak..
dapt blik 201..
syirai 203
linot-204..
tp ak y ak xkesa..
kerna..
da kurang 1 tgga tok naik..
shalalala..
(walopon agak suspended...sape bakal jd rumetku..)

aku tak kesa...
ak y ak suka...
bilik ku...
br sgt..
de almari cantik..
de meja cantik..
de katil y empok..
dan y plg best...

de almari kasut!!

ternyata..
ak y ak..
akan bahgia di KBH...
huuu..
benarnya..
byk nak cite nie..
psl kbh...
byk..
cane life kitorg kat kbh..
xpe..
msh de byk agi y ble kucritakan..
nantikan jer..

*sebest-best KBH, de gak keburukannya...ape die? monyet2 UKM y slalu wat hal..
*aku y aku...telah jd mangsa mreka...crita apa nie..?hihi..nnt akan dicritakan..
*arap2 dok kat cni, ble menghilangkan lemak tepu y dok bertenggek d body gua..shalala...



1 comment:

  1. lalala~~ ciannye~~ susu anlenemu telah menjadi mangsa~~

    ReplyDelete