DeHearty

DeHearty

Sunday, May 10, 2009

tagged...tagged...

aku yang aku..
slalu di tag ged oleh mereka yang mereka..
sape tue..
lina n syahira la...
sape lg..
mereka la follower..
aku yang aku..
yang setia..
mereka yang mereka jugala...
yang slalu membuli..
aku yang aku..
satu....
merupakan jirat jakat aku..
satu lagi..
pula jiran jaroom aku....

aku yang aku..
mahu jawab soklan tagged tersebut...


1.adakah anda rasa anda HOT??


HEHEHE!!!
lawak sey...
aku yang aku...
sentiasa berasa hot..
waktu peak hour to happen..
slalunya antara tgh hari ke petang.
malam pon slalu gak...
dan aku yang aku..
slalu tido
bak kata lina
di bawah kipas heli..
kipas yang heli
tempat beta beradu ketika hot


2.kenapa anda suka gambar ini?
~~kecomelan aku yang aku~~


kerana aku yang aku...
merasakan...
sgt comel lagi cute ketika ini...
lalala~~

3.bilakah kali terakhir anda mkn piza?


"piza?kali terakhir dibelanja oleh madam maznah semperna berakhirnya kelas public speaking.
akhirnyer,impian nak makan piza hut tanpa kuarkan duit mjadi kenyataan..yeah~~
sayang madam!!'-kata-kata lina

lina!!
aku yang aku..
stuju dgn kamu yang kamu...
aritue..
kami yang kami..
makan sampai kesenakan peyut...
mau mkan piza lg...

4.lagu terakhir anda dgr?

lagu estrella...
sape estrella?
aku yang aku pon xtau..
br je dpt lg nie dr ijat...
so,dgr ajela sampai tetido..lalala...


5.apa anda sedang buat selain buat tag ni?


aku yang aku..
sedang berpikir...
bila nak bace si emosi nie..
pastu, pikir nak balik ble..
ape nak wat dlm mse 3 mggu..
nak tgk movie cite nigth at museum 2..
nak suh mak wat laksa..
nak sahut cabaran mereka yang mereka.
bla..bla..bla...nak..bla..bla..



6.selain nama anda, apakah lagi nama yang orang panggil anda??



malu sey..
nak ckp ke tak..
k ar..
ermm..
layona akiko-nama kat skype,ym,blog,frendster,facebook,bla.bla..
shaza liyana hazari-nama kad ic,time nak isi borang pape..
shaza-bebudak dr skola,matrik,ukm,kwn rapat,best fren, x best fren...
liyana-apak slalu gak pggl.dlu ad la mamat tue,sape?jeng..jeng..jeng...biarlah rahsia..
aza-pgglan kat umah..

7.tag 5 orang
-----------------------------------------------------------------------
1.siapa no.1?
tue budak sekampung gue..
tp xpena jenguk ruma beliau pon..
satu ari nanti.
pasti jua akan tibe...

2.siapa pula no2?
jiran jakat..
jauh +dekat=jakat
hihi..


3.orang no3 ada hbgan dgn sapa?
beliau ni jiran jaroomku(jauh +roomate)
beliau ada hubungan terang dgn hafiz.
hafiz nie sekampong dgn gua gak...


4.bagaimana pula dengan no.4?
jiran dekat aku gak..la nie acik senyum sampai ke telinga..
tgh bahgia la katakan..
*aku yang aku..nak suka some1 gak..tp sape?*

5.katakan sesuatu ttg no.5?
my senior n Pc time orientasi..
slalu bersosial di cafe...

--------------------------------------------------------------------------------
8.senaraikan 5 hadiah yg anda impikan?

1) dapt kawen free..(aku yang aku..mau kawen...lalala..)
2) rumah yang indah,strategik,lengkap..bla..bla..bla
3) moto NINJA Kawasaki caler purple
4) satu set perhiasan bertahtahkan intan dan berlian..
5) dpt melancong all over the world..

9.alasan terhadap pilihan tersebut

1) dah cukup umo..lalala..
2) lpas kawen mestila kena de umah..xkan nak merempat kot..huhu..
3) i like merempit..
4) i like bling bling things...
5) love to see other world...(its'n same as here to there)

10.5 impresi terhadap orang yang diminati:

since, aku yang aku tidak punya some1 y diminati la nie,
korng bayangkan Lee Jun Ki dalam cite Iljimae ek..
1) misteri nusantara..
2) ada mata yang cantik
3) berkarisma..
4) sayang kan keluarga more than diri sendiri
5) sengal

11. 5 ciptaan yang paling disukai:

1)semua ciptaan yg MAHA ESA yang pasti
2) rama-rama
3) mataku y bundar n mulut y seksi
4) rambut y beralun
5)cahaya violet

12. 5 perkara yg dibenci

1) dimarahi memarahi
2) membenci dan dibenci
3) mendengki dan didengki
4) ditipu dan err..menipu
5) ad org meninggikan suara


eh...lorr...xde soklan da..
br excited nak jawab..
huhuhu...

~~the end of part 1 tagged~~


2 comments: