DeHearty

DeHearty

Saturday, May 23, 2009

memori...part 1

aku yang aku ada makcik nama dia Rabitah..
aku yang aku pggl Aunty jew..
apak pggl aunty aku tu dgn name Tah aje..
dia ada anak...merangkap cousin ak..
satu ari tue...
anak dia ikut kami sekeluarga ke kg mak di Trong..
sbb kg mak ada sungai..
cdg nak mandi2...
kebetulan mase ktorg kat ctu...
de la sedara2 y belah mak kat ctu gak..
so sesi bersosial pon de la..
aku yang aku igt lg..
masa tue nak ke dapur...
cousin yang ku gelar Adik juga mengekori ku..
pastu..
de la sorng makcik ni..
tgur anak sape tu?
(merujuk ke Adik)
dgn penuh yakin aku jawab anak Tah..
tp mukanya kelihatan tercengang...
lalu kami beredar dr ctu..
lps tue beberapa ketika kemudian.
br kusedari...
dgn jawapan ku...
setelah ditegur oleh Adik..
rupa-rupanya jwpn ku..
seolah menyatakan
'Entah anak sape tah..'
aku yang aku..
merasa sengal dgn jawapanku...
lalala..

*jgn tetipu dgn pgglan Adik..dia sebenarnya lebey tua dr aku y aku..
*Aunty ku adalah kakak kepada apak ku...
lalalala...

No comments:

Post a Comment