DeHearty

DeHearty

Sunday, May 10, 2009

appy mak day +apy kina besday...

yea!!
bagaikan tahu menahu..
adik aku yang aku..
punya selera y same..
die yang die..
kepingin makan di pizza hut...
aku yang aku..
diberi izin untuk memilih menunya..
so aku yang aku memilih..
1 set of big shoot...
1 set of De'hearty Mother special..
saat menunggu kehadiran makan amat lama..
aku yang aku hanya makan angin saja..




y tiba dulu...
air minumannya...



disusuli plak mushroom supnya..




then y dtggu2..
jeng..jeng...jeng...
pizza...!!!
mari mkan sume...
sebelah kiri-de'Hearty
sebelah kanan-big shoot

memandangkan...
birtday kina jatuh pada ari yang same dgn ari mak ..
jd kami sambut la sesame..
lalala~~






tme kace Mak...
kerna melahirkan aku yang aku..
kerna membesarkan aku yang aku..
kerna menjagakan aku yang aku..
aku yang aku sgt syang padamu..
walopown ucapan ini xsampai padamu..
tp ku ingin ucapkan jua..
ku cinta padamu..
kerana kau lah sgalanya buat diri ku..
Mak xsuke mkn di pizza...
tp abih la gak 2 kpg...
hihi.....



ini plak kina...
appy birthda yng ke....errr..
jap2..
ermm...
yang ke -10..
da besau upanya bdak nie...
dlu kecik jer..
adik aku yang aku yang sorg nie...
sgt sensitive orgnya..
penah dlu..
mse besday die..
apak blik dr keje..
then xbli apa2..
die senyap jew..
cam sedey pon x..
appy ponw tak..
tp tuela..
no word come from her mouth..
sedey la tue..
mase org len xde..
ak yang aku ternampak..
kina nangis diam2..
dik oii..
apak da pesan kat abg amja bli kek la...
then abg ku plang dgn sebijik kek..
br lah senyuman kembali mekar..
lalala...
but now..
kina da xkesa...
klu xde kek..
skadar makan2 pon da cukup bg die..
kina da basau...


* bg aku yang aku...menyambut sesuatu keraian bukanlah beermakna kita taksub dgn sambutan itu..tp ia hanyalah satu alat untuk mengeratkan lg hubugan silaturrahim sesama kita...

*jgn jelus ...aku yang aku dpt makn di pizza hut...lalalala....

No comments:

Post a Comment