DeHearty

DeHearty

Thursday, January 5, 2012

seyesli....

seyesli..
aku xsuka perasaan ini..
aku selalu teringat kat die..
hati kecil ini..
selalu jek terganggu..
xkira waktu...
aku xtau nak wat cane..
die jauh..
xpena dekat..
tp cane bole slalu teringat..
aku xsuke..
die slalu kaco pemikiran ku..

setiap detik y berlaku..
antara aku dan dia..
aku  igt..
dan xpena lupa..
dan scene itu..
slalu bermain2 di pemikiran ku..
berulang-ulang kali..
dan xpena jemu..
walau scene y berlaku..
adalah sekelip mata
mengingatinya
menjadikan aku malu sendiri..

senyumnya,
kata-katanya,
dirinya..
semua tersemat 
dihati ini...


seyesli..
adakah aku suka die..?
dan adakah die suka pada aku..?
aku xtahu..
yang dia buat sgt kecil..
mungkin xde pape pon pada dia..
mungkin dia punya tujuan lain..
tp ia sgt terkesan kat aku..

argh..
setiap hari ak ternanti..
kemunculan dia..
ia membuat aku sakit...
kerana hanya dapat lihatnya..
dari jauh..
tp ak 
gembira...
walau hanya untuk seketika..

tp bila dia ada..
ak slalu wat sesuatu y 
aku rasa sgt silly..
aku xsuka..
say silly thing...
do silly thing..
just to inform..
aku jd silly becoz aku neves..

aku takut dengan perasaan ini..
ak xnak...
ak nak kasi pada kekasih ku
yang bergelar suami..
(walau sape pon die)
supaya DIA tidak murka kelak...


nasib baik die jauh..
dan xpena jupa da..
kalu dekat..
di depan mata..
mungkin aku..
jadi statik..
dan 
terkelu..
gementar..
malu..
dan menjauhkan diri..
kerana takut dengan perasaan ini...
perna terjadi dahulu..
kalu dia sedar la..
bila ak cuba jauhkan diri...
takut dengan perasaan sendiri..
oh..hate my own feeling..



seyesli..
aku harap perasaan ini pegi..
untuk seketika...
tambah2 agi waktu kritikal ini...
tapi...
boleh ke...?

ia sangat sukar..
mungkin..
aku ...
perlu..
hmmm..
aku speechless....

nota perasan: muungkin aku je kot yang perasan lebih..tp aku pon ade hati gak nak suka atau tidak..salahke..? siapa dia....? dia insan yang ku sgt c_ _t_   ....
hmm...sukar nak sebut bila perasaan itu ada..
sangat mudah menyebutnya pada sesiapa je..bila perasaan itu tiada....

tetibe terfikir..
if dia yang ku suka
adalah jodoh aku...?
hmmm....



No comments:

Post a Comment