DeHearty

DeHearty

Thursday, January 26, 2012

few days before...

beberapa hari yang lepas..
 aku mimpi...
sweet sgt mimpi tu..(iyek jek :p)

waktu tu aku, n dua org kawan pompuan yang aku tak igt sape, tggu seseorang dtg untuk ambik ktorang.
tmpat u macm kat shoping komplex. tp hati ku mnyatakan tmpat tu mcm kat ipoh. xtau nape.. i was like.. waitng orng  yang nak amik ktorg tu la..

then suddenly i saw a men. dia nak beli mknn goreng2 ala yang mcm kat pasar mlm tu nugget la,bola-bola ikan la.. but die xjd beli. then terus masuk keta. entah kenapa n beraninya aku pergi kat owg tue.. kat keta die, yang kaler itam berkilat tp xtau wat brand.. aku ketuk cermin tingkap dia. then dia turunkan tingkap. then aku plak.. mintak kat die. NAK sepuloh ringgit..(pelik nya) pastu dia tanya nak wat pe?ak pun jwap ar nak beli mkn goreng2.. then die kata xde sepuloh,ada lima puloh je. pastu ak ajak ar die join beli mkn skali..erk pelik lg. masa beli tu ak teringat ada satu mknn y pelik sgt, apple yang bergoreng n rasa dia sgt sedap dalam mimpi tu la.. then da mkn dah beli suma dia chow..ak tggu lg dgn member dua tu..

then da mlm kot y nak jemput tu xdtg2 pon agi..then sekali lg that men y ak mintak duit tu dtg n ak terus masuk keta die..n at the same time org y pttnya dtg jemput ak n frens..tp ak still naik keta that man n my frens naik keta y lgi satu..

soo, in car we just talk..ak pun xigt ape crite y me n that men story mory. until sampai kat kg aku(sgt pelik nape kg n not my home)..sume mcm sdg pandang2 pelik je..mcm bf jek but that feeling mase tu juz fren..  pastu ak ajak dia masuk makan lunch dulu, n dia just ok..then bila ak nak kenalkan kat family suma aku ckp ni kawan aku..and his name is....

ciss.. terbangun... HATE IT..apa name die..? i think or as i remember, not once during the talking with that man, i ask his name.. and that man also never ask my name..ooh..wish to continue this dream in my next sleep.. huhu..if only dream are like drama n movies..and at the end of it its say--->to be continue..

nota mimpi: sapa tau resepi apple bergoreng...?wujudkah?

No comments:

Post a Comment