DeHearty

DeHearty

Monday, June 22, 2009

award.....5


1. Anda seorang bintang?

bintang...bintang..berkelipan...hanya satu yang jd pujaan..lalalala
bintang...aku yang aku bukan la bintang..tp aku y aku suka makan bintang madu(honey star) sedap doh..
2. Berapa bintang penulis harus bagi untuk blog anda?

cube kome kira bintang y de kat angkasa..haa..banyak tu la gua mau..lalala...
(aku y aku..TAMAK!!!)

3. Adakah penulis seorang yang sombong?

yea memang sombong....dia suka makan daun keSOM...dan slalu mandi kat lomBONG..
sombong la tue..lalala...


4. Dari mana anda mengenali blog penulis?
budak satu course..slalu jual barang cosway..(ini adalah tipuan semata) tggl serumah kat plaza rah..ari2 acik nak memerah baju...penah jd jiran..suka meneran kat toilet..

5. Anugerah ini ada berapa warna?

empat..(bosan tol soklan nie..xde kene mengene pon..)


6.Penerima anugerah WAJIB berkongsi dengan minima 3 blogger.

syarat khusus-mestila sape y de blog...
syarat umum-budak forensic..
-follower..
-kawan
-dan sebagainya..

No comments:

Post a Comment