DeHearty

DeHearty

Sunday, February 12, 2012

Sila Cemburui Saya



hahahaha..
aku ase cam nak jerit satu dunia jer.. br je sampai kolej, drive moto dr rwg ke kl.. punggung pun xabeh ilang kebasnya..then bukak la emel nak check kot2 ade ape y best ke.. ade sape2 emel ke..

tgk xde pape pun yang menarik, pastu baca la emel sambil  delete la emel satu persatu..

ni y syoknya.. uu!! ada dapat emel dr Shaheizy Sam.. 

berdebor ni nak bukak..

jeng..jeng..jeng..


TAHNIAH!
Anda telah tersenarai dalam TOP 10 'Peraduan Makan Malam Bersama Shaheizy Sam

Oleh itu, anda telah memenangi sepasang tiket (2 orang) ke Majlis Pra-nonton Adnan Sempit 2 yang akan diadakan pada 21hb Februari 2012 (Selasa), pukul 8 malam bertempat di TGV, Sunway Pyramid.

Kami akan hubungi anda melalui telefon.



arrrggghhHhhh!!!!!


aku masuk top 10..


arrgghhhhh!!!!

nnt dorg nak call....


arrggghhhhh!!!!


aku baru teringat.. tpon aku tggl kat rawang!!!


argggghhhhhh!!!!


nota sengal: guane ni leh tggal tpon kat umah... ciss nak kena blk rwg plak.. menci la!!! nnt termiss bila diorg cal..adoooiii..ok nak pinjam keta sesape nak blk umah skrg gak..xlarat nak nek moto..huhuhu..

nota chinchow: aku balik umah dolu.huhuhu(mesti kena bebel dgn mak ni.. adoii!!!

yang penting!!----->SILA CEMBURUI AKU!!!


No comments:

Post a Comment